1.1 Organizatorul Campaniei (“Campania”) este Mondelez Romania S.A. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530.
1.2 Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., (“Agentia 1”), cu sediul in Str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616.
1.3 Si prin intermediul Mediapost Hit Mail S.A. (“Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. RO13351917.
2.1 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei.
2.2 Campania se va desfasura in conformitate cu urmatoarele prevederi: Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
2.3 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui Participant, pe website-ul www.gustulcalatoriei.ro sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la adresa din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, Sector 2, Bucuresti.
2.4 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau materiale cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.5 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau de a inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul www.gustulcalatoriei.ro, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
3.1 Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul www.gustulcalatoriei.ro, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.2 Campania se desfasoara in perioada 05 ianuarie 2023, ora 10:00:00 si 15 februarie 2023, ora 23:59:59 (”Perioada Campaniei”), pe parcursul a 6 saptamani impartite astfel:
4.1 La Campanie participa produsele comercializate de catre Organizator, ce se regasesc in Anexa 2 din prezentul Regulament, pe piata din Romania, denumite in continuare “Produsele Participante”.
4.2 Bonul fiscal ce atesta achizitia Produselor Participante, de minimum 15 lei (cu TVA inclus) pe acelasi bon fiscal, in perioada de desfasurare a Campaniei trebuie pastrat intreg si nedeteriorat. In cazul in care pe bonul fiscal nu apare denumirea exacta a produselor, Participantul va trebui sa faca dovada si cu ambalajele Produselor Participante achizitionate pe bonul respectiv.
4.3 Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent din fiecare magazin in parte si nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promotionale care sa semnalizeze prezenta Campanie.
5.1 In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
5.2 Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane:
5.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3.
5.5 Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord in mod expres cu prevederile Regulamentului si sunt de acord ca, in cazul in care vor fi desemnati Castigatori, numele si prenumele lor sa fie facute publice conform punctului 9.8.
6.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
6.1.1 Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
6.2 Modalitatile de inscriere in Campanie
6.2.1. Inscrierea in Campanie cu numarul bonului fiscal:
Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
6.2.2. Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat impreuna cu ambalajele Produselor Participante achizitionate. Bonul fiscal trebuie sa ateste achizitia Produselor Participante in valoare de cel putin 15 lei (cu TVA inclus) pe acelasi bon fiscal, in perioada 05.01.2023 – 15.02.2023.
6.2.3. Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:
Mesajele campaniei:
(a) Pentru fiecare inscriere efectuata inainte de 05.01.2023, ora 10:00, indiferent de cate inscrieri efectueaza, Participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
Campania ”Pârtieeeee…vin premiile!” nu a început încă. Pentru a te înscrie la concurs, cumpără produse participante de minimum 15 lei, pe același bon fiscal, în perioada 05.01.2023 – 15.02.2023, și înscrie numărul bonului pe www.gustulcalatoriei.ro.
(b) Daca un Participant a efectuat o inscriere valida in Campanie, va primi urmatorul mesaj:
Felicitări! Te-ai înscris cu succes în campania ”Pârtieeeee…vin premiile!” Pentru că și noi iubim iarna și premiile îți reamintim că poți înregistra până la 10 bonuri fiscale pe săptămână pentru mai multe șanse de câștig.
(c) Daca un Participant a efectuat o inscriere valida in Campanie si a castigat un premiu acordat prin moment norocos, va primi urmatorul mesaj:
Felicitări! Ai câștigat un Telefon Samsung Galaxy Z Flip4. Păstrează bonul fiscal, te vom contacta
în curând. Înscrie și alte bonuri fiscale, pentru șansa de a câștiga și alte premii. Ai dreptul la cel
mult zece înscrieri în fiecare săptămână de campanie.
Sau
Felicitări! Ai câștigat un Card cadou Decathlon în valoare de 500 lei. Păstrează bonul fiscal, te
vom contacta în curând. Înscrie și alte bonuri fiscale, pentru șansa de a câștiga și alte premii. Ai
dreptul la cel mult zece înscrieri în fiecare săptămână de campanie.
(d) Daca un Participant incearca sa introduca cel de-al 11-lea numar de bon fiscal intr-o saptamana de Campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Heiii, distracția pe pârtie continuă și săptămâna viitoare! Se pare că ai atins limita de zece înscrieri săptămânale. Mulțumim pentru participare și te așteptăm săptămâna viitoare pentru noi înscrieri.
(d.1) Daca un Participant incearca sa introduca cel de-al 11-lea numar de bon fiscal in ultima saptamana de Campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Heiii, distracția pe pârtie se încheie săptămâna aceasta! Se pare că ai atins limita de înscrieri în campania ”Pârtieeeee…vin premiile!”. Mulțumim pentru participare. Verifică rezultatul tragerii la sorți și vezi dacă ai câștigat voucherul de vacanță în valoare de 15.000 lei!
(e) Daca acelasi numar de bon fiscal este trimis de mai multe ori:
Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.
(f) Daca un Participant se inscrie dupa terminarea Campaniei, acesta va primi urmatorul mesaj:
Campania ”Pârtieeeee…vin premiile!” s-a încheiat pe data de 15.02.2023. Milka, Oreo, Belvita și Tuc îți mulțumesc pentru participare și te așteaptă la următoarele campanii promoționale!
7.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:
7.1.1. Premii zilnice si saptamanale prin momente norocoase:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA | Valoare totala LEI, cu TVA |
---|---|---|---|---|
1. | Telefon Samsung Galaxy Z Flip4 | 6 | 4.585 | 27.510 |
2. | Card cadou Decathlon | 200 | 500 | 100.000 |
TOTAL VALOARE | 127.510 LEI |
7.1.2. Premiul mare acordat prin trageri la sorti la finalul Campaniei:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA | Valoare totala LEI, cu TVA |
---|---|---|---|---|
1. | Voucher de calatorie | 1 | 15.000 | 15.000 |
TOTAL VALOARE PREMIUL MARE | 15.000 LEI |
Valoarea totala a premiilor este de 142.510 LEI, cu TVA.
7.2 Specificatiile premiilor:
a. Telefon Samsung Galaxy Z Flip4:
- Rezolutie camera principala: 12 MP Wide 12 MP Ultrawide
- Rezolutie camera fata: 10 Mpx
- Rezolutie video: HD Full HD 4K
- Dimensiune ecran: 6.7 inches
- Tip ecran: Dynamic AMOLED
- Rezolutie (pixeli): 2640x1080
- Memorie interna: 128 GB
- Memorie RAM: 8GB
- Capacitate baterie: 3700 mAh
- Nuclee procesor: 8
- Model procesor: Snapdragon 8 Gen 1
- Culoare: GRAPH
- Dimensiune: 71.9 x 6.9 x 165 mm 71.9 x 17.1 x 84.9 mm
- Greutate: 187 g
b. Card cadou Decathlon:
- valoarea individuala a unui card cadou este de 500 RON;
- cardurile cadou oferite cadou in cadrul Campaniei pot fi utilizate in orice magazin Decathlon sau online
pe https://www.decathlon.ro/;
- Termenii si conditiile de utilizare a cardurilor cadou sunt disponibile la https://www.decathlon.ro/am-primit-card-cadou.html;
- cardurile cadou sunt valabile pana la data de 23.11.2023;
- cardurile cadou nu pot fi rambursate sau inlocuite in cazul pierderii, furtului, la sfarsitul perioadei de
valabilitate sau la solicitarea detinatorului. Plata cu ajutorul cardului cadou poate fi efectuata o data
sau de mai multe ori, in limita valorica impusa de card. De asemenea, suma de achitat poate fi completata cu
un alt mijloc de plata daca este necesar.
c. Voucher de calatorie:
- Voucherul de vacanta este emis de agentia de turism WENS travel;
- Valoarea unitara a voucherului este de 15 000 RON si poate fi folosit pana la data de 15.03.2024;
- Voucherul de vacanta este nominal si netransmisibil si poate fi folosit pe teritoriul Europei;
- Conditii de utilizare a voucherului: comanda ferma a calatoriei cu cel putin 30 de zile inainte de
calatorie
- Un pachet poate include minim 7 nopti, sejur la Hotel de minim 4 * (stele) pentru 2 adulti – optional
copil sub 12 ani
- Voucherul nu se aplica in perioadele de Sarbatori sau in perioada vacantelor scolare
7.3 Castigatorul Voucherului de calatorie, prin achiziționarea produselor/serviciilor furnizate de de agenția de turism WENS travel, se va supune termenilor și condițiilor de pe site-ul acesteia: https://wenstravel.ro/termeni-si-conditii/
7.4 Castigatorii unui Card cadou Dechatlon, prin achizitionarea produselor furnizate de catre Decathlon, se vor supune termenilor și condițiilor acestuia.
7.5 Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
7.6 In cadrul prezentei Campanii, un Participant poate castiga maximum 1 (unu) premiu din fiecare categorie pe toata durata Campaniei. Cu un bon fiscal/factura un Participant nu poate castiga mai mult de 1 (unu) premiu acordat in cadrul Campaniei. Bonurile fiscale declarate castigatoare pe momente castigatoare nu participa la extragerea de la finalul Campaniei.
Premiile Campaniei vor fi acordate dupa cum urmeaza:
8.1 Premii acordate prin momente norocoase:
a. Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut) si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment castigator (un numar intreg intre 1 si 5). Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei. In total vor fi extrase 206 momente norocoase, 6 momente norocoase (cate un moment norocos pentru fiecare saptamana de Campanie) pentru premiile constand in Telefon Samsung Galaxy Z Flip4 si 200 de momente norocoase pentru premiile constand in Card cadou Dechatlon.
b. Momentele castigatoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.
c. Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul de ordine corespunzator momentului castigator respectiv (exemplu: sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm, iar numarul de ordine are valoarea 3. Va castiga Participantul care a introdus al 3-lea numar de bon fiscal valid dupa momentul hh:mm). Urmatoarele 5 inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului Regulament, vor fi considerate ca fiind rezerve.
d. Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nici o inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru primul moment, numarul de ordine aferent celui de-al doilea moment castigator va fi aplicat doar dupa desemnarea castigatorului pentru momentul castigator anterior (exemplu: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 cu numar de ordine 3 si urmatorul moment este 12:07:00 cu numar de ordine 2, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, a treia inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 (care reprezinta si a treia inscriere dupa ora 10:00:00) va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00, a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00). Urmatoarele inscrieri valide ce indeplinesc conditiile prezentului Regulament vor fi considerate ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 5 rezerve aferente.
8.2 Premiul mare acordat prin tragere la sorti dupa cum urmeaza:
8.3 Tragerile la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerile se vor efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, din care va face parte si un notar public, fie la sediul Agentiei 2 din Str. Siriului, nr 42-46, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, fie la sediul SPN Veritas cu adresa in Municipiul Bucuresti, strada Avram Iancu, nr. 7A, Sector 2.
8.4 Premiile Campaniei vor fi acordate Castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.
9.1 Ulterior desemnarii Castigatorilor, Agentia 2 va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
9.2 Participantii care au fost desemnati Castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 3 zile lucratoare de la data desemnarii Castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a Castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu Participantii la Campanie.
9.3.1 In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de livrare pentru premiile constand in Telefoane, adresa de email pentru premiile constand in Card cadou Decathlon si Voucher calatorie.
9.3.2 Castigatorii trebuie sa trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal in termen de 3 zile
de la
data la care a avut loc convorbirea telefonică. Castigatorul premiului acordat prin tragere la sorti la
finalul Campaniei va trimite si o copie/poza, blurata (sa se vada numele complet si codul numeric personal),
a actului de identitate.
In poza bonului fiscal trebuie sa fie vizibile urmatoarele informatii de pe bonul fiscal:
9.3.3 Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Organizator. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.
9.3.4 Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.3.5 In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul retrimis. Daca Participantul nu reincarca documentele solicitate, din care sa reiasa informatiile inscrise de catre acesta, in termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. Un Participant va avea sansa de a face dovada cu documentele solitate de maxim 3 ori. Daca nici dupa a treia incercare, acesta nu incarca dovada clara si lizibila din care sa reiasa informatiile inscrise, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.3.6 In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un SMS cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele de la pct. 9.3.2. in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.3.7 Participantul va primi un sms de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul retrimis. Daca Participantul nu reincarca documentele solicitate, din care sa reiasa informatiile inscrise de catre acesta, in termen de 3 zile de la comunicare, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora. Un Participant va avea sansa de a face dovada cu documentele solitate de maxim 2 ori. Daca nici dupa a doua incercare, acesta nu incarca dovada clara si lizibila din care sa reiasa informatiile inscrise, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.4 Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de 10 de zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament. Procesul de validare poate dura pana la 30 zile lucratoare in cazul in care Organizatorul decide ca verificarea bonurilor fiscale sa fie efectuata impreuna cu magazine/magazinele emitente.
9.5 Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui Participant sa faca dovada participarii prin prezentarea bonurilor fiscale ale caror numere au fost inscrise in Campanie.
9.6 Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept Castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii acestora si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
9.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati Castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
9.8 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.gustulcalatoriei.ro intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de 30 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor.
9.9 Premiile constand in Card cadou Dechatlon si Voucher de calatorie acordate in cadrul Campaniei vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, prin email, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe www.gustulcalatoriei.ro. In momentul receptionarii premiului, castigatorul va primi, prin email, pentru semnare un proces verbal de predare-primire a premiului.
9.10 Premiile constand in Telefoane Samsung Galaxy Z Flip4 acordate in cadrul Campaniei vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe www.gustulcalatoriei.ro. In momentul primirii premiului, castigatorul va semna un proces verbal de predare-primire a premiului.
9.11 Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
10.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor acordate castigatorilor din cadrul Campaniei in conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu premiile castigate, fiind in sarcina exclusiva a Castigatorilor.
10.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).
11.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
11.2 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
11.3 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea, incluzand dar fara a se limita, pentru:
11.4 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
12.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
13.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
13.2 Forta majora exonereaza de orice raspundere pe Organizator, acesta neputand a fi tinut raspunzator pentru eventualele prejudicii fizice, materiale si/sau morale create Participantilor, Castigatorilor sau a oricaror alte persoane terte sau participante in organizarea Concursului, urmare a interventiei cazului de forta majora.
13.3 In intelesul prezentului Regulament, forta majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi prevazut, evitat, controlat sau remediat de catre Organizator, si care are drept consecinta imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
13.4 Daca va invoca forta majora, Organizatorul va comunca acest aspect Participantilor in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
13.5 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
14.1 Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei la numarul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin posta la adresa Organizatorului din B-dul. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, Bucuresti, Sector 2, pana la data de 15.03.2023, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
14.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
MONDELEZ ROMANIA S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, C.U.I. 1097530 (denumita in continuare "Operatorul").
Prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/20774/2008, C.U.I. 2486616 (“Imputernicit”),
Si prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, C.U.I. RO13351917 („Imputernicit”),
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:
Mondelez Romania S.A., adresa: Bucuresti, Sector 2, B-dul. Dimitrie Pompeiu nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea C, Sectiunea Nord, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
Pentru castigatori:
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea:
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
Datele vor fi prelucrate in scopurile aratate la Sectiunea III de mai sus, cu urmatoarele precizari:
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor.
Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite catre DENTSU ROMANIA S.R.L., MEDIAPOST HIT MAIL S.A. , precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele cu caracter personal vor mai putea fi dezvaluite, in masura in care va fi necesar, urmatoarelor categorii de terti:
Tertii carora le sunt transmise sau puse la dispozitiile datele personale ale Participantilor si Castigatorilor, conform celor prevazute mai sus, sunt limitati, atat prin lege cat si prin contract, in ceea ce priveste modul de utilizare a datelor.
De asemenea, datele cu caracter personal colectate vor putea fi dezvaluite si publicului, in cazul anuntarii Castigatorilor.
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Concursului.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale printr-o cerere adresata Operatorului la adresele indicate la Sectiunea I din prezenta anexa.
Termenul de raspuns la solicitarile Participantilor este de 30 de zile, termen ce poate fi prelungit cu o perioada suplimentara de 2 luni in cazul unor motive specifice ce implica anumite cerinte legale sau care sunt date de complexitatea cererii.
In anumite cazuri, accesul la toate sau la o parte a datelor personale poate fi restrictionat din cauza unor cerinte legale, aceasta situatie (de acces restrictionat sau chiar refuz) urmand a fi comunicata.
In situatia in care o persoana nu poate fi identificata in baza elementelor de identificare furnizare, i se vor solicita informatii suplimentare. Daca persoana refuza oferirea de informatii suplimentare sau le ofera insa sunt in continuare insuficiente pentru identificare, raspunsul poate fi de a nu da curs solicitarii persoanei in cauza.
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Denumire produs |
---|
belVita Baked Bar Chocolate&Hazelnut 40g |
belVita Baked Bar Chocolate&Hazelnut 160g |
belVita Baked Bar Cranberry&Hazelnut 40g |
belVita Baked Bar Cranberry&Hazelnut 160g |
Belvita Cereale si Ciocolata 50g |
Belvita Cereale si Ciocolata 300g |
Belvita Cereale si Fructe 50g |
Belvita Cereale si Lapte 50g |
Belvita Cereale si Lapte 300g |
Belvita cu Afine si Seminte de In 270g |
Belvita cu alune si miere 50g |
Belvita cu alune si miere 300g |
Belvita cu fructe de padure 300g |
Belvita cu Musli 300g |
Belvita cu Zmeura si Seminte de Chia 270g |
Belvita Soft Bakes cu ciocolata 250g |
Belvita Soft Bakes cu crema cu aroma de ciocolata 50g |
Belvita Soft Bakes cu crema cu aroma de ciocolata 250g |
Belvita Soft Bakes cu crema de capsune 50g |
Belvita Soft Bakes cu crema de capsune 250g |
Milka Biscuiti cu ciocolata 150g |
Milka Biscuiti cu Crema de ciocolata 260g |
Milka Biscuiti cu crema de lapte 37,5g |
Milka Biscuiti cu crema de lapte 150g |
Milka biscuiti cu crema Oreo 156g |
Milka Biscuitii Cereale si ciocolata 126g |
Milka Choco Sensations Maxi 312G |
Milka Forma de vacuta cu ciocolata 40g |
Milka Forma de vacuta cu ciocolata 120g |
Milka Fursecuri cu ciocolata 132g |
Milka Fursecuri cu ciocolata 135g |
Milka Fursecuri cu ciocolata XL 184g |
Milka Fursecuri cu Interior de ciocolata 156g |
Milka Fursecuri cu Interior moale de ciocolata 156g |
Milka Jaffa cu jeleu cu aroma de zmeura 147g |
Milka Jaffa cu spuma cu aroma de ciocolata 128g |
Milka Napolitana cu ciocolata 30g |
Milka Napolitana cu ciocolata si crema de alune 30g |
Milka Prajitura cu ciocolata 35g |
Milka Prajitura cu ciocolata 150g |
Milka Prajitura cu ciocolata 175g |
Milka Prajitura cu crema de cacao 150g |
Oreo Aniversar 154g |
Oreo Bucatele 300g |
Oreo Crocanti Glazurati 110g |
Oreo Crocanti Original 110g |
Oreo cu crema cu aroma de capsune si aroma de prajitura cu crema de branza 154g |
Oreo cu crema cu aroma de menta 154g |
Oreo cu crema de cacao 154g |
Oreo cu crema de cacao 176g |
Oreo cu Umplutura dubla 185g |
Oreo Golden 154g |
Oreo Original 66g |
Oreo Original 154g |
Oreo Original 176g |
Oreo Original 264g |
Oreo Original 396g |
Oreo Pudra 300g |
Oreo Remix cu aroma de caramel si vanilie 157g |
Oreo Remix cu aroma de zmeura si vanilie 157g |
Tuc Biscuiti cu ardei 100g |
Tuc Biscuiti sarati cu branza 100g |
TUC ONION AND SOUR CREAM 100G |
TUC Original 100g |
TUC Spicy 85g |